Forum Silent Hill Page

Gry - Devil May Cry

bzdursky - 2011-06-19, 14:37

OldSnake napisał/a:
Ja to widzę inaczej, w GOW jest przecież o wiele więcej różnych combosów niż w DMC i nie sposób ich wszystkich zapamiętać tak szybko, a w DMC 3 za jednym przejściem wszytko praktycznie opanowałem, pomijając mieszanie broni bo to można rozpatrywać na wiele kategorii, ale też mi wychodziło jako-tako.

Eeee... No tak, opanować to możesz poszczególne ciosy. A złożysz je tak płynnie, jak The Kail (zainteresowanych odsyłam na YouTube)? Pokaż mi chociaż jednego combosa w GoW, który wymaga takiej perfekcji w wyczuciu, jak wielokrotny Jump Cancel w DMC3 (już nie wspominam o tym, że mało komu wchodzi trzy razy pod rząd). Co z tego, że GoW ma dużo pojedynczych ciosów do opanowania, jak brakuje mu kompletnie finezji w temacie tworzenia customów? DMC daje tutaj o wiele większe (i o wiele bardziej hardkorowe) pole do popisu i faktycznie wynagradza czas spędzony z grą, przekładając go na coraz to nowe i nowe customy, które odkrywamy sami (o mieszaniu stylami w locie jako Dante w DMC4 wspominałem?). GoW daje radochę z samej gry i pchania rozgrywki do przodu, dlatego jako slasher sprawdza się marnie. Co do poziomu trudności - odsyłam do podstawowego DMC3 i Dante Must Die - uczy cierpliwości i masy nowych bluzgów, zapewniam ;)

Sam pamiętam, jak męczyłem się z "Never Say Die" w DMC4 - przejście każdej misji na S to nie przelewki i tutaj już bez wyczucia godnego bota nie mamy szans zrobienia No Damage. Jak jednak pokazał czas - 150 godzin z grą nauczyło mnie pewnej pokory i tysiąc sam się zrobił praktycznie - ja tylko grałem ;)

_Music - 2011-06-19, 14:46

Blok z GoW to chyba najbardziej żenujący element systemu.

No i nie liczy się ilośc kombosów, tylko mechanika i możliwości co możesz z nimi zrobic. W GoW i tak nie używasz więcej niż kilku najefektywniejszych, system walki jest bardzo ubogi, DmC wykorzystujesz 100% możliwości by zdobyc rankingi SSS. Czwóreczka Devila pod tym względem jest niedoscignionym geniuszem, to co można było tam Dante wyrabiac to coś wspaniałego.

A i znalazłem lans obrazek na dysku



Uploaded with ImageShack.us

Edit- cytat wyżej, cytat- popraw :]

Cytat:
Poziomy trudności, to też dobry przykład, bo na najwyższy poziom God of War to prawdziwe piekło przez całą grę nie do przejścia dla nie których, a w DMC3 większy problem mogą stwarzać w większości przypadków jedynie bossowie.


Zaraz, zaraz, zaraz, zaraz- czy cały czas mówisz o edycji specjalnej, gdzie poziomy trudnosci zostały przesunięte o poziom niżej i zmieniono funkcjonowanie gold orba? Ja mówię o podstawowej edycji, gdy zginiesz zaczynasz od save pointa i trudnośc jest taka jak miała byc.
DMD nie skończyłem, nie dałem rady w 3.

OldSnake - 2011-06-19, 14:51

_Music napisał/a:
Skakanie po platformach niczym z Super Mario

Dobrze, że wspomniałeś bo właśnie prostackie skakanie po platformach iście z mario jest w DMC, nie mające jakiegoś większego sensu i jest tylko po to żeby wypełnić dziury, o wygodzie w ogóle tych skoków też nie wspomnę i o pracy kamery również... "THE bLest"

bzdursky - 2011-06-19, 15:57

_Music napisał/a:
Zaraz, zaraz, zaraz, zaraz- czy cały czas mówisz o edycji specjalnej, gdzie poziomy trudnosci zostały przesunięte o poziom niżej i zmieniono funkcjonowanie gold orba? Ja mówię o podstawowej edycji, gdy zginiesz zaczynasz od save pointa i trudnośc jest taka jak miała byc.
DMD nie skończyłem, nie dałem rady w 3.

Właśnie chodzi mi o podstawkę, Dante's Awakening. Edycja Specjalna ma zaniżony poziom trudności, to fakt.
_Music napisał/a:
A i znalazłem lans obrazek na dysku

Co powiesz na to:
http://img860.imageshack....p1909100118.jpg

Uploaded with ImageShack.us

I na to:
http://img13.imageshack.u...beztytuubnu.jpg

Uploaded with ImageShack.us
Dumny żem z tego niczym paw ze swoich piórek ^^

_Music - 2011-06-19, 16:13

Robi wrażenie- jakiś certyfikat powinni przesyłac za takie osiągnięcia :]
_Music - 2011-12-08, 20:50

http://www.youtube.com/watch?v=xsJL--fT66A

Imo coraz lepiej- lubię pomysłowe elementy platformówkowe a to wygląda świetnie. Ponownie popracowali nad wyglądem Dantego i w sumie ma już niewiele wspólnego z pierwszymi materiałami.

Zaratul - 2012-12-19, 12:01

Zagrałem w demo najnowszej części Devil May Cry(to ten reboot)i....nie wiem,ja chyba za stary się na takie gry robię.Nie podeszło mi kompletnie,albo może też po prostu ta japońska stylizacja mi już nie podchodzi.W każdym razie nie podobało mi się.
R4Zi3L - 2012-12-19, 22:25

Japońska stylizacja w brytyjskiej grze trzeba zaznaczyć.... DMC jest bardzo japoński i stamtad powinien pochodzic.... ale calej serii tez podobal mi sie tylko 1ka i 3ka.... zobacze jak wyjdzie....


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group