1. Czy broń palna też ulega zniszczeniu i jak tak to na jakiej zasadzie?
2. Ile jest poziomów trudności i czy po przejsciu gry odblokowuje sie jakiś poziom trudności extreme?
3. Czy na koniec jest jakaś statystyka typu 10 gwiazdek, jak w częściach 1-4?Kevciu1 - 2012-03-24, 12:58 Witam!
1. Ulega zniszczeniu ale tylko gdy nią walimy przeciwników, stało mi się tak raz z shotgunem, biłem wszystkie maszkary kolbą aż się shotgun rozwalił.
2. Poziomów trudności jest trzy dla zagadek i trzy dla walki (Easy, Medium, Hard). Nie stwierdziłem odblokowania się poziomu trudniejszego niż Hard (przeszedłem grę 2 razy na hardzie). BTW ten hard jest moim zdaniem jest łatwiejszy od najłatwiejszego poziomu w Homecomingu .
3. Statystyki mamy dostępne cały czas ale oceny pod koniec gry - czy to w gwiazdkach czy w punktach - nie stwierdziłem.
Pozdrawiam.OldSnake - 2012-03-24, 13:17 To lipa z tym poziomem trudnosci, moze wersja europejska bedzie miala cos wiecej ale watpie... czasami tak bywalo przy grach od konami.
...z tego co pisales to walki w grze jest malo, tylko 65 zabitych potworow... czy moze grales systemem: ,,zabili go i uciekl,,??Kevciu1 - 2012-03-24, 15:42 Walki rzeczywiście jest bardzo mało, ale tylko przez pierwsze 80% gry, dodatkowo przez te 80 % gry mamy taki mały Sand Box w świecie Silent Hill. Po wykonaniu paru questów pobocznych, wrogów na ulicach może być jeszcze mniej.
Chociaż brakuje tutaj trochę bossów, przydało by się rozdzielenie gry na 3-4 akty, gdzie każdy akt końcowy byłby zakończony jakąś wymyślną maszkarą .
Z tego co wiem to na 100% nie pojawi się nic nowego w wersji Eu. Ale możliwe że na początku kwietnia dostaniemy patcha naprawijacego glitche i dodającego wyższy poziom trudności.lolek00 - 2012-03-24, 16:35
Kevciu1 napisał/a:
BTW ten hard jest moim zdaniem jest łatwiejszy od najłatwiejszego poziomu w Homecomingu .
:shock: Czyli SH:D jest grą łatwą..Kevciu1 - 2012-03-24, 18:14 up dokładnie tak, wpływa na to wiele czynników :
- autosave co parę minut
- 5 typów maszkar z czego każda walczy baaardzo bardzo podobnie, przez co walki są banalnie łatwe
- odnowienie życia do 100% po wczytaniu save'a
- dość mała ilość potworów co mi się osobiście podobało (przynajmniej przez pierwsze 3/4 gry)
- wszędzie wala się pełno złomu do likwidowania przeciwników; wszędzie pełno młotów, siekier, łomów, shotgunów i toporów .lolek00 - 2012-03-24, 20:17 Jak twórcy mogą gwałcić gry autosave'ami, albo quick (ale to przywara PC) ; /
Oni się boją że trudna gra ma słabe oceny ? No bo na to wychodzi. Pocić się nad grą ... i zrobić za łatwą. Widać testerzy mieli po 11 lat :razz:Salvin - 2012-03-24, 20:26 A quick save to zależy w jakiej grze/gatunku jeszcze jest. Nie wyobrażam sobie grać np. w S.T.A.L.K.E.R. bez szybkiego zapisywania, gdzie ginie się po kilka razy w jednym miejscu zanim się go przejdzie, ale to tylko przykład. Ale fakt w horrorach to całkowicie psuje klimat, a to co przeczytałem w pierwszym poście to przegięcie.Kwiatek1993 - 2012-03-29, 23:54 Mam pytanie ogólno techniczne. Miał ktoś może taki "problem"? mianowicie, czasami zdarza się, że potwory się mnie "boją"
Po prostu zaczynają się cofać, omijać, nie próbują walczyć, a zwiększają tylko powoli dystans pomiędzy Murphym a nimi.
Ktoś coś widział, ktoś coś wie?
Czasami się tak zdarza, że muszę biegać za nimi, ponieważ uciekają i rzucać np. toporem bo nie sięgam ich stojąc i normalnie bijąc.R4Zi3L - 2012-03-30, 07:57 Boją się ciebie i jeszcze narzekasz? LOL, to nie Doom....Mee - 2012-03-30, 09:13 Te uciekające potwory to norma - w każdej wersji gry, u każdego. W pewnych momentach po prostu Cię unikają. Raz ułatwiło mi to sidequesta
:
kolejne grupy do zabicia w banku
To jednak chwilowe z reguły, czasem jeszcze zatęsknisz za taką sytuacją BroVaR - 2012-04-03, 19:38 No to ja mam trochę pytań odnośnie nowego Silenta, a konkretnie dwa pytania:
1.) Czy mgła jest w miarę gęsta?
2.) Czy pomieszczenia nie są zbyt mocno oświetlone?Mee - 2012-04-03, 20:52 Jest dość gęsta. Są miejsca gdzie rzadsza, a na początku nie ma jej w ogóle, ale w samym mieście jest tak, jak być powinno (tzn ogranicza widoczność na tyle, żeby można to było nazwać SH, ale z drugiej jest na wystarczającym dystansie, by było co oglądać ;-)
Pomieszczenia są generalnie ciemne - niektóre bardzo. Trafiają się często różne inne źródła światła, ale w większości wypadków latarka się przydaje. Nie jest to niestety poziom ciemności znanych z SH1, ale przynajmniej nie ma tak jak w Homecming, gdzie latarka na dobrą sprawę rzadko kiedy byłą potrzebna.Motley - 2012-04-06, 14:40 Mam pytanie o subquesta z bezdomnym. Dałem mu batonik, ale nie mogę znaleźć płaszcza o który prosi. Zaglądam wszędzie gdzie się da i nic.Mee - 2012-04-06, 17:20 Płaszcz można znaleźć w sklepie, w dzielnicy do której dostęp zyska się dopiero po zaliczeniu budynku z wieżą zegarową. Otworzy się wtedy stosowna brama w parku.rifi77 - 2012-04-07, 08:22 To albo ja jestem ślepy albo u mnie nie ma prawie żadnej broni porozrzucanej xd
Wie ktoś może jaki jest sześciocyfrowy kod do szafki znajdującej się zaraz przed wejściem do silent hill? Niby mogę to robić na chybił trafił ale to mi zajmie wieki... Byłbym wdzięczny za odpowiedź.Mee - 2012-04-07, 10:18 Kody do szafek podałem w temacie o Odkryciach i Easter Eggach.
Broni jest cała MASA. Może włącz w opcjach podświetlenie przedmiotów? Przecież dosłownie co jeden metr można trafić na kamienie, butelki, rurki i kije. W samym mieście jest za to masa łopat, grazrurek i innego dziadostwa.Motley - 2012-04-07, 11:23 No właśnie, broni jest multum. Najczęściej używam siekiery i łopaty. Od razu włączyłem sobie podświetlanie przedmiotów. Z tymi kodami do pre-orderów to trochę niefajne. Bo gdybym nie przeczytał o tym na tym forum, to bym do dzisiaj ich szukał w grze. A po przejściu gry dostajemy jakieś bonusy?Mee - 2012-04-07, 11:38 Po jednokrotnym przejściu gry można wykonać questa Diggin up the past (trzeba rozkopać ziemię przy pierwszej napotkanej beczce z zapalonymi świecami).
Zaliczenie tego zadania odblokowuje bonusowe (i lekko głupkowate, aczkolwiek dość miłe) zakończenie.rifi77 - 2012-04-07, 13:04 A to może potem będzie więcej, bo póki co to wyszedłem z kopalni a tam było multum ale kamieni i desek, które jakby nie patrzeć długo się nie trzymają.
:
Mam jeszcze pytanie co do piwnicy i płaczącej kobiety. Jest to jakiś side quest albo coś?
OldSnake - 2012-05-03, 07:13 Po odswiezeniu sobie wszystkich silentow, dzisiaj w nocy zbralem sie w koncu za Downpour, na dluzsza chwile zacialem sie przy zagadce z uruchomieniem kolejki. Mam pytanie: czy ktos znalazl sens rozwiazania tej zagadki, jakas wskazowke czy cos? Ja to rozwiazalem na chybil trafil i sie zastanawiam czy byla gdzies jakas podpowiedz, probowalem cos z tej kartki przy trupie rozgrysc ale nie bardzo pasuje.R4Zi3L - 2012-05-03, 22:57 Nazwy po koleji kolorów z wiersza jesli dobrze pamietam.OldSnake - 2012-05-05, 03:07 Teraz to co mnie zastanawia najbrdziej, gdzie znajdują się szyfry do szaf pancernych.
Przy pierwszych myślałem że chodzi o numery z tablic rejestracyjnych, po zdobyciu latarki z UV wróciłem tam i też ni hu...
Przy drugiej szafie w piwnicy jest karton mleka z zaginioną osobą, być może kiedy ją znajdę coś się wyjaśni...?
Można jakieś wskazówki czy coś, gdzie szukać.R4Zi3L - 2012-05-05, 15:00 http://www.gamefaqs.com/ - wszystko co byś chciał wiedzieć na temat różnych gier...OldSnake - 2012-05-07, 18:32 Mam problem z sidequestem z cieniami na ścianach. Nie mogę znaleść czwartego fragmentu, który chyba tak się nawet nazywa... Chodzi o ten, którego używa się w tym przejściu ,,tunelowym''. Cień to romb z krzyżem.
Wiem, że podobno mapa wskazuje miejsce ukrycia tego czegoś ale coś nie mogę tam nic znaleźć, więc potrzebuje jakiegoś dokładnego wskazania lub screena, a wygoglać nic konkretnego nie idzie.
Jest to chyba mój ostatni sidequest do wykonania i puki tego nieznajde to nie będę ukańczał gry... Więc mam nadzieje, że jest ktoś kto coś pamięta.