|
|
Forum Silent Hill Page
|
|
Gry - 3-D w grach za 2,50zł
StuntmanMikeL - 2010-10-05, 21:11 Temat postu: 3-D w grach za 2,50zł Jak kogoś interesuje, istnieje sposób na pogranie w 3D bez kupowania telewizorów za 10 kafli. Zaznaczam tylko, że to bardziej metoda "na rumuna" niźli to co widzieliście na Avatarze w kinie i traktowałbym to jako zabawę niż napalał się na nurkowanie w monitor.
W pierwszej kolejności musicie skołować sobie okulary 3D, takie papierowe z czerwono-niebieskimi przesłonkami za 2zł w zupełności wystarczą. Nie wiem tylko gdzie moglibyście takie kupić, ja swoje znalazłem gdzieś w bałaganie jak sprzątałem dzisiaj pokój. xD
Okulary są? Świetnie, w następnej kolejności ściągamy driver/program, który umożliwi zapuszczenie tej "podwójnej" wizji.
http://www.iz3d.com/drive...riverSetup.1.10
Po instalacji otwieramy control center i w zakładce "DirectX" pod napisem "Output" z drzewka wybieramy "Anaglyph (free)" i z lewej strony, w zależności jakiego koloru są wasze wypasione okulary 3D z kartonu, kolor. Ja mam czerwono-niebieskie więc wybrałem "Red/Cyan".
Potem odpalamy byle jaki tytuł śmiagjący pod DirectX (pod OpenGL nie mam pojęcia jak to włączyć, także pożegnajcie się z grami typu Quake 3 czy Half-Life 1) i cieszymy się grą w 3D. Co prawda w kolorach czerwieni i błękitu, okazyjnym oczopląsem, ale w 3D!
Sam już trochę się tym bawiłem i mogę powiedzieć, że najlepiej się tak gra w FPSy i wyścigi. TPP, strategie i inne albo nie robią wrażenia, albo zwyczajnie jajo widać. Do tej pory najlepiej grało mi się w Call of Duty 2, gdzie głębia jest naprawdę przednia, zwłaszcza podczas celowania ma się wrażenie, jakbym prawdziwą pepeszkę w łapie trzymał. xD Zauważyłem też, że w takich naprawdę starych grach, gdzie grafika jest biedna, tego 3D prawie w ogóle nie widać.
Aha, jeszcze jedno - jak macie nieco wiekowego pieca, odpuśćcie sobie z najnowszymi tytułami. Taki sposób na 3D renderuje dwa obrazy na raz, które na siebie nakłada w czasie rzeczywistym. Mówiąc prościej - gra będzie obciążać peceta 2 razy bardziej niż zwykle. I tak jeśli do tej pory jakaś gra chodziła wam w 30 klatkach na sekundę, to teraz będzie chodzić w 15.
No, to tyle. Miłej gry.
OldSnake - 2010-11-29, 13:58
Czyli można pograć w 3D niemal za free, tylko że tak je ujmę bez szacunku: w stare dziadowskie FPSy?
Rooster - 2010-11-30, 00:49
Half Life dziadowski FPS?
Wendigo - 2010-11-30, 06:43
Rooster napisał/a: | Half Life dziadowski FPS? |
No nie wiem właśnie gdzie to wyczytałeś .
OldSnake napisał/a: | Czyli można pograć w 3D niemal za free, tylko że tak je ujmę bez szacunku: w stare dziadowskie FPSy? | Z treści posta Mike'a wynika, że chodzi tu o moc pc i directx, czyli jeśli masz mocniejszego kompa to będziesz mógł grać w nowsze tytuły ;]
Rooster - 2010-11-30, 18:28
No włacha, przeoczyłem fakt StuntmanMikeL napisał/a: | także pożegnajcie się z grami typu Quake 3 czy Half-Life 1 |
Sorensjo.
StuntmanMikeL - 2010-12-15, 01:21
Chodzi o to, że OpenGL is shit and fail i nie działa pod nim ten tryb 3D, a że akurat Quake 3 i H-L tylko w tym trybie chodzą to lipa.
Zauważyłem też, że w pseudo-symulacyjnych i symulacyjnych samochodówkach typu GRID albo GTR2, o ile jedziesz z kamerą z kokpitu, też świetnie się to 3D prezentuje.
Zaratul - 2010-12-15, 01:53
StuntmanMikeL napisał/a: | Chodzi o to, że OpenGL is shit and fail i nie działa pod nim ten tryb 3D, a że akurat Quake 3 i H-L tylko w tym trybie chodzą to lipa. |
HL1 pod Direct3D chodzi też. Steamowy w każdym razie na pewno to ma.
R4Zi3L - 2010-12-15, 18:36
A Steamowy to przypadkiem nie na Source jedzie?
Zaratul - 2010-12-15, 19:14
http://store.steampowered.com/app/70/
http://store.steampowered.com/app/280/
Są dwa HL1.Ten zwykły o którym ja mówię i source`owy.
|
|
|